• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzending & bezorging

A tot Z LED doet haar uiterste best uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Mits op voorraad worden de producten die op werkdagen vóór 18.00 uur besteld zijn, nog dezelfde dag door ons verzonden. Wanneer u een product bestelt op zaterdag of op zon- en feestdagen, dan zal uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden worden. Ook bestellingen die op vrijdagavond ná 18.00 uur besteld zijn, zullen dus pas de eerstvolgende werkdag (=maandag) verzonden worden.

Zijn de door u bestelde producten onverhoopt niet op voorraad, dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op onze productpagina staat dan een indicatie van de verwachte levertijd. Mochten wij onverhoopt die levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten
De vermelde prijzen op onze website zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • Verzendkosten Nederland €5,95
  • Verzendkosten België €5,95
  • Verzendkosten Duitsland €5,95
  • Gratis voor bestellingen vanaf €99,00 

Levering verloopt via pakketbezorging van PostNL. Over het algemeen vindt de aflevering van uw product de eerstvolgende werkdag plaats tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

Afhalen in winkel
Bovendien heeft u de mogelijkheid om uw bestelling op te halen. A tot Z LED is gevestigd op Hofkamp 25, 6161 DC in Geleen. Onze afhaalbalie is geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 -18.00 uur.

Verzendmethode onder rembours
Wanneer u een bestelling onder rembours wilt plaatsen, dan dient u bij de verzendmethode rembours aan te klikken (na het invullen van het land en de postcode komt deze methode te voorschijn). De kosten voor het verzenden onder rembours zijn voor de koper en bedragen €10,95. Bij een verzending vanaf €99,00 dienen er geen rembourskosten betaald te worden.

Bij een verzending onder rembours betaalt u aan de bezorger van PostNL bij levering van uw bestelling. U dient contant en gepast te betalen, pinnen is (nog) niet mogelijk. Als u niet thuis bent, dan zal het pakket na de tweede keer aanbieden door PostNL naar een PostNL-locatie gaan bij u in de buurt. Daar kunt u eventueel wel met pin betalen.

Track & Trace
Nadat A tot Z LED uw bestelling heeft verzonden, krijgt u via de mail een track & trace code. Wanneer u die track & trace code invult op: jouw.postnl.nl kunt u precies zien waar uw bestelling zich op dat moment bevindt. Bent u onverwachts niet thuis wanneer PostNL uw bestelling afgeeft, dan laat de bezorger een kaartje met een niet-thuiscode bij u achter. Met die code kunt u een nieuw bezorgmoment kiezen. Wanneer u niets doet, komt de bezorger op de volgende bezorgdag nog een keer langs. Bent u ook niet thuis bij de tweede bezorgpoging? Ook dan laat de bezorger een kaartje achter, waarop staat waar u uw pakket kunt ophalen. Voor meer informatie kijkt u op PostNL.nl.